I HATE TO WAIT            文:司可達 圖:凱貝辛卡斯 格林出版
 

Fluffy wants to cross the street.
She has to wait 30 seconds for the light to turn green.
" I hate to wait!" she says.
Outside the phone booth, Fluffy waits 10 minutes to make a call.
" I hate to wait!" she says.
At the supermarket, Fluffy waits for an hour to pay for her candy bar.
" I hate to wait!" she says.
While Fluffy is waiting, a very handsome mouse stands behind her.
" Hi, I'm Chester," he says.
Fluffy and Chester chat happily for a long time.
Flufft gives ten dollars to the cashier.
" You don't need to wait with me, Fluffy.  You go ahead," Chester says.
" That's OK," says Fluffy, sweetly.
" I really don;t mind waiting!" 


 

中文翻譯:

老鼠菲菲想要過馬路, 綠燈還要三十秒之後才會亮起來.

她說:「我最討厭等了!!」

在電話亭外, 菲菲等了十分鐘才輪到她打電話.

她說:「我最討厭等了!!」

在超級市場裡, 菲菲等了一個小時才輪到她付糖果錢.

她說:「我最討厭等了!!」

當菲菲在等待的時候, 一隻帥氣的老鼠站在她後面.

他說:「嗨, 我叫崔斯特. 」

菲菲跟崔斯特聊天聊了好久的時間.

菲菲付了十元給站在櫃檯後面的小姐.

崔斯特說:「菲菲, 妳不需要等我. 妳先走吧. 」

菲菲甜蜜的說:「沒關係, 我一點都不討厭等人的. 」


arrow
arrow
    全站熱搜

    happy96515 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()